Kochani!
Ponieważ spełniam intensywnie swoje pasje i zainteresowania, dlatego postanowiłam założyć bloga. Powolutku będę zamieszczać tutaj coraz więcej informacji i zdjęć oraz dzielić się z Wami moimi pasjami!:) a są to: zumba, podróże, sport i oczywiście zentangle :)

Pozdrawiam!


"SZCZĘŚLIWY CZŁOWIEK, KTÓRY POSIADA PASJĘ"


,,Warto spotykać w życiu ludzi z pasją. Pasją, która nie tylko inspiruje, ale również pomaga żyć, czyniąc to nasze życie o wiele ciekawszym doświadczeniem"

Centrum Rękodzieła

CentrumRekodziela.pl

Pogoda

Pogoda Kraków z serwisu

wtorek, 25 czerwca 2013

Witajcie :)

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga :)

Obecnie jestem na ukończeniu 3 kolejnych rysunków, które niebawem pojawią się w kolejnym poście :) jest to jabłko, pies i twarz kobiety. Dzisiaj krótki post bo tak mało czasu na wszystko ale postaram się spędzać tutaj więcej czasu :)

W kolejnym poście zamieszczę również fotorelację oraz kilka słów na temat ogniska, które odbyło się 15 czerwca i na które zostałam zaproszona przez zespół redakcyjny "Małolata" :) już dzisiaj zapraszam do lektury :)

Pochwalę się również moimi kulinarnymi podbojami zamieszczając zdjęcia moich pysznych dokonań :) a wszystko za sprawą mojej fantastycznej sąsiadki, która inspiruje i wspiera :) jej pomoc jest nieoceniona, szczegóły wkrótce :)

Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie z Krakowa i wrzucam zdjęcie zrobione przez moją mamusię a obrobione przez moją koleżanką Magdę :)


Pozdrawiam
Ewcia Słowik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz