Kochani!
Ponieważ spełniam intensywnie swoje pasje i zainteresowania, dlatego postanowiłam założyć bloga. Powolutku będę zamieszczać tutaj coraz więcej informacji i zdjęć oraz dzielić się z Wami moimi pasjami!:) a są to: zumba, podróże, sport i oczywiście zentangle :)

Pozdrawiam!


"SZCZĘŚLIWY CZŁOWIEK, KTÓRY POSIADA PASJĘ"


,,Warto spotykać w życiu ludzi z pasją. Pasją, która nie tylko inspiruje, ale również pomaga żyć, czyniąc to nasze życie o wiele ciekawszym doświadczeniem"

Centrum Rękodzieła

CentrumRekodziela.pl

Pogoda

Pogoda Kraków z serwisu

środa, 7 listopada 2012

Zentangle - nowe pomysły

Witajcie Kochani :)

Nie wiem jak Wam, ale mi dzisiaj bardzo ciężko wstawało się do pracy, przyciąganie łóżkowe było nieziemskie :) 
Zanim się rozkręcę postanowiłam napisać parę słów do Was :) tym bardziej, że czuję iż zaniedbałam ostatnio temat, który chcę właśnie poruszyć. 
Piszę dzisiaj tego posta z prośbą do Was, do osób kreatywnych i z pomysłami, takich jak Wy :) 
Otóż, chodzi o to, że dawno nie rysowałam swoich zentangli, rysunków w tej technice, zwyczajnie brakuje mi już pomysłów, weny lub czasu ale wieczory coraz dłuższe i chcę je wykorzystać na stworzenie kolejnej serii jesiennych rysunków, tym bardziej, że przygotowuję się do wernisażu w Krakowie, na który oczywiście już dzisiaj wszystkich zapraszam ;) (ale na razie ciiiicho sza:P) i teczka musi się powiększać :) 
Obecnie mam na tapecie aniołka i delfina jako motywy przewodnie, natomiast nie wiem co dalej, brakuje mi weny do wymyślania kolejnych motywów. Zastanawiam się nad motywami krakowskimi, które mnie tu dookoła otaczają i pewnie zacznę od lajkonika w technice zentangle :) Ale może macie jakieś swoje pomysły, które chcielibyście zobaczyć w postaci takiego rysunku? Może jest coś takiego? Szukam inspiracji i Wasza pomoc może okazać się niezbędna :) Jak zerkniecie na moje poprzednie rysunki to zawsze jest jakiś motyw przewodni, no prawie zawsze: dłoń, twarz Marilyn Monroe, kwiat, pajacyk, ryba itp. i właśnie takich motywów szukam. Coś konkretnego, coś ciekawego, niespotykanego od czego można zacząć kolejny rysunek, i w tym temacie liczę na Wasze wsparcie a może już wkrótce w moim albumie znajdzie się rysunek z Waszym pomysłem :)
Będę bardzo wdzięczna za każdy pomysł, za każdą podpowiedź i liczę, że pomożecie :) zbieram pomysły i z chęcią je wykorzystam do tworzenia. Piszcie w komentarzach co proponujecie na kolejny rysunek w technice zentangle a postaram się sprostać :) 
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc :)

Pozdrawiam Was serdecznie życząc miłego i pięknego dnia :) 

Zumba Słowik

10 komentarzy:

  1. Witam i zapraszam po odbióg wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odbiór wyróżnienia za rysunki? :) zaskoczyła mnie taka informacja pod postem o moich rysunkach. Chyba o czymś nie wiem :) proszę o wyjaśnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wawelski tez krakowski, ale pewnie smoka to juz niejedna soba rysowala. Ja z checia zobacze lajkonika w takiej fikusnej wersjii. I oczywiscie zapraszam do siebie, choc rysunkow u mnie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie! :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:)
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po wyróznienie origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń