Kochani!
Ponieważ spełniam intensywnie swoje pasje i zainteresowania, dlatego postanowiłam założyć bloga. Powolutku będę zamieszczać tutaj coraz więcej informacji i zdjęć oraz dzielić się z Wami moimi pasjami!:) a są to: zumba, podróże, sport i oczywiście zentangle :)

Pozdrawiam!


"SZCZĘŚLIWY CZŁOWIEK, KTÓRY POSIADA PASJĘ"


,,Warto spotykać w życiu ludzi z pasją. Pasją, która nie tylko inspiruje, ale również pomaga żyć, czyniąc to nasze życie o wiele ciekawszym doświadczeniem"

Centrum Rękodzieła

CentrumRekodziela.pl

Pogoda

Pogoda Kraków z serwisu

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wiosenne inspiracje

Witam wszystkich po baaardzo długiej przerwie :)

Dawno nie zamieszczałam nic na moim blogu, zaniedbałam ten temat ostatnio, za co ogromnie przepraszam :) jednak takie życie, że człowiek nie ma na nic czasu, a już najmniej na przyjemności ;) więc wybaczcie mi tę długą nieobecność. Dawno tu nie byłam, dużo się dzieje i szybko się żyje, ale już wróciłam z nowymi wizjami w głowie, więc szybko postaram się nadrobić wszystkie zaległości rysunkowe :) częściowo je już nadrobiłam o czym się przekonacie poniżej :)
Zdjęcia moich prac wykonała moja koleżanka, dlatego są takie ładne i jakość pierwsza klasa :) Madzia - dziękuję :) takich zdjęć nie muszę się wstydzić zamieszczać, więc już to robię :) a zaraz potem siadam do rysowania kolejnych prac póki mnie jeszcze wena nie opuściła :)
w końcu jak nadrabiać to nadrabiać :)
Oto moje wszystkie dotychczasowe prace, łącznie z najnowszymi, których jeszcze nie mieliście okazji widzieć :)
Oto one!: :)

















I na koniec jeszcze ja gdyby ktoś zapomniał już jak wyglądam :P:

fot. MK
Zapraszam również do odwiedzania i śledzenia mojej strony artystycznej na facebooku, link tutaj:
Moje Atelier

Tymczasem na dzisiaj kończę tego posta i pozdrawiam Was serdecznie! :) Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które od Was słyszę i mam przyjemność czytać w prywatnych wiadomościach, to bardzo miłe i cieszę się, że podoba się Wam to co robię :)

Już niedługo kolejne 2 prace znajdą się na moim blogu. 
Do zobaczenia! :)

Zumba Słowik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz